Wednesday, December 08, 2010

Apakah?????

Janji hanyalah janji kosong yg keluar dari mulut mu..
Kata-kata kau yang selalu membuatkan aku percaya..
Berlindung di sebalik wajah kau ia hanyalah kata-kata palsu..
Alangkah bodohnya aku percaya dengan semua dusta itu..

Aku sematkan kepercayaan aku didalam hati aku,
Tetapi apa yang aku dapat hanyalah pembohongan demi pembohongan,
Apakah kau terlalu mengikut nafsu kau..
Apakah tidak sempurna manusia yg telah hadir dan berdiri di hadapan kau selama ini..

Setelah lebih 3 tahun kita bersama..
Apakah aku masih tidak membahagiakan kau..
Luahan hati aku hanya berlalu dihadapan wajah angkuh kau..
Rayuan aku hanya ditangkis oleh sifat tamak kau..

Pernahkah selama ini aku perlakukan kau seperti kau melakukannya..?
Apa salah aku sehinggakan kau terus mengkhianati aku..?
Pernahkah aku??Pernahkah aku??Pernahkah aku???......





Maaf terjiwang sebentar hehe...actually baru lepas kecewa dgn awek aku yg selama ni aku percayakan die 100%..but akhirnya kecewa lagi dgn sikap die..

Mood aku gila2 hilang trus,masuk bilik layan movie klaka...nasib baik klaka,kalau lawak bodoh mcm raja lawak tu mmg lg rosak mood aku hahaha....pegi kedai mamak layan roti bakar dgn teh panas..fuhhh..mmg panas beb haha..Hope die x lagi nak ulang balik kesilapan die..EVER..


THANKS GOD BECAUSE YOU GIVE ME STRENGTH...ALHAMDULILLAH...

No comments:

Post a Comment