Sunday, January 02, 2011

bye2 2010 - welcome 2011






Sekejap je dah 2011..rs mcm xpuas nak duduk 2010 lg hehe..
Tahun dah pun baru,so azam mst la kena baru..xpayah la nak aku sebutkan azam taun baru aku ni..bukannya ade org nak baca pun..
Mlm td aku sambut malam new year sorang2 je...member2 sume sambut dgn kawan,awek,family..tapi aku.......
Dgr bunga api pun dh rs mcm xde pape yg berlaku,kalau dulu tebaboom sikit dh melompat kuar umah mcm org batak hahaha..
Tahun baru ni aku akan lebih merajinkan diri untuk mengupdate slalu blog aku ni yg hidup segan mati tak mahu..kih3...(itu dah azam taun baru tu)
Seriously aku jeles tgk bloggers or nuffnangers yg lain dapat follower smpi beratus2,ape la nasib aku cuma ade 5 follower je...aku ulang lagi skali..5 SAHAJA hahaha...hampeh2..
Tapi takpe...hero always come last,so mana la tau taun ni bertambah one follower per day...haha harapan tinggi menggunung je..
Pape pun aku nak wish HAPPY NEW YEAR to my follower yg setia..thanks becoz u follow me..tata..

No comments:

Post a Comment