Sunday, January 02, 2011

Hunt For The Kundang Monster!!

Tasik Biru Yg "Keramat" haha
Lokasi : Kundang (tasik biru)
Tarikh : 24 December 2010
Masa  : 10 a.m ~ smpi jemu xdpt ikan

Pakcik ni penah dpt keli afrika sebesar bas!!
Abg Budin melayan perasaan jauh2..buang suwei katanya..


Ha!!ade sangkut ikan besat tu,jgn main2..brader ni terer..


hampa 1
hampa 2


yg ni terlebih hampa..(x ckup tido sbnrnye haha)

Dengan azam + tekad + harapan meninggi gunung + tools2 yg telah dijampi atau di mantra..
Aku & Budin & Nuar...pergi ke salah satu lokasi yg meggemparkan penduduk disitu kerana terdapatnya raksasa tasik yg di geruni dan disegani(cewwahh)...

Berbekalkan semangat yg kental sekental-kentalnye..aku dgn member2 aku pegi la memancing kt tasik biru..kononnya nak jinak kan toman 20kilo la,tp ape yg aku dpt cuma kembungkan perut dgn makan angin je kat situ haha..ikan kat sana semua ade diploma(bak kata nuar)..punya la susah nak mengena umpan kitorg,siap kena main2 dgn ikan tu..kejap timbul kejap tenggelam..
Bila timbul je semua nak baling tempat yg sama..ape ke jadahnya nak memancing macam tu haha..

Layan je la pemandangan tasik kt situ..berjam2 lamanya aku dah memancing akhirnya kami bertiga putus asa and pulang dgn tgn kosong or pulang dgn Baldi ikan yg kosong..punya la besar baldi Encik Budin tu bawak..at last jadi tempat letak joran aku je haha...mmg kumpau la tasik tu.. haha...


Nantikan Episod HUNT FOR THE KUNDANG MONSTER 2!!
(pecah punggung 40 juta..kata dr.rozmey)

4 comments:

  1. perghh
    aku dgr
    mmb ko name nuar je yg dpt ikan kan??
    haha

    ReplyDelete
  2. haha...mmg la,tp klu member die yg pejol tu x trun tasik tu..mst ikan die sangkut kt rumput smpi kiamat hahaha...

    ReplyDelete
  3. rumput ngn lalang pn habis disesah nye..haha..

    ReplyDelete
  4. hahaha..amukan haruan punye pasal.

    ReplyDelete